Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Graverat

Av Kattis Lundborg - 17 september 2011 23:04

Brukar sitta o gravera till o från, o använder mej av denna aparat då :P

 

Här kommer lite grejer jag gjort:


Hästhuvud på barnmatsburk:

 

Elefant på barnmatsburk:  

Hel häst på barnmatsburk:

 

Döskalle, rosor o text på glas i födelsedagspresent till Sandra:

 

Groda på glasmugg i födelsedagspresent till moster:


Halvklar ödla på glas till Sandra i julklapp:

   

Delfin på glas till Jessica i julklapp:


Blomma o fjärilar gjort på en vas på beställning av svärmor: 


Simma lugnt !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis Lundborg - 29 mars 2012 23:34

                        Simma lugnt !  

Av Kattis Lundborg - 13 december 2011 00:05

Här kan jag inte påstå att det hänt så mycket.. Men har trollat fram lite att visa :)   (Den kassa bildkvaliteten får vi leva med xD)   Har suttit o kluttat ihop två bilder, en med lite insperation från en tatueringstidning, den andra på fr...

Av Kattis Lundborg - 2 november 2011 03:32

    Tog med mej kameran ut, men blev väl inte så mkt bilder tagna direkt :P Hundet ville inte va me, kameran strula o brist på solljus.. resultat:       dagens favorit :P   Man nästan bara måste älska minen :) ...

Av Kattis Lundborg - 1 november 2011 01:14

...riktigt still !   Kameran är hittad, och laddad.. nu e sladden till datan på rymmen istället xD Paketet har blivit skickat, o dom blev jätte glada :) Sen har jag min klant glömt alla stickningar, påtningar o graveringsmaskinen hos mamma, ...

Av Kattis Lundborg - 29 september 2011 02:16

Som sagt har det varit fullt upp med annat,och därav dålig uppdatering. Har hämtat hit mina stickor o min graveringsmaskin, så snart är det väl mer projekt igång antar jag xD   Saker jag tänkt göra imorgon eller så fort som möjligt *fixa o ...

Presentation

Hallå i rutan, Kattis här!

Hell yeah här kör vi dubbelbloggande! ;P

Delar upp nytta med nöje, tänkte jag.
Så här kommer min kreativa sida bo, och min vardag på den andra bloggen ;P
ENJOY !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards